Ćwiczenia

WZMACNIANIE - (ATHLETIC FIT) Nowatorskie zajęcia, które wykorzystują w pełni potencjał Twoich możliwości w drodze do osiągnięcia celów. Trening oparty na sekwencji ćwiczeń wykorzystujących głównie ciężar własnego ciała. Zajęcia niczym trening personalny pomogą Ci osiągnąć wymarzone rezultaty dzięki konsekwencji w sekwencjach i odpowiednio dobranym tempie wykonywanych ćwiczeń. Opracowany plan treningowy uwzględnia strefy tętna i dokładnie dobrane czasy na każde wykonywane ćwiczenie.

Zapraszamy na trening, na którym popracujemy nad Twoją wytrzymałością, siłą i prędkością. Osiągniesz wymarzoną sylwetkę i jędrne ciało dzięki wysokiej intensywności ćwiczeń.


BODY FLEX - Zajęcia ogólnorozwojowe z wykorzystaniem dużych piłek oraz taśm. Ćwiczenia wzmacniające wszystkie duże partie mięśniowe. Trening zakończony przyjemnym stretchingiem, który rozciągnie i uelastyczni mięśnie, a także poprawi zakres ruchomości stawów.

Po tych zajęciach przypomnisz sobie jak dużo różnych mięśni posiadasz.


BODY SCULPT - Trening ogólnorozwojowy, wzmacniający, i kształtujący całe ciało z wykorzystaniem przyrządów typu hantle, ciężarki, piłki, gumy. Zajęcia poprzedzone bardzo prostą i krótką rozgrzewką.


BODY BALL - Zajęcia polecane wszystkim Paniom niezależnie od wieku oraz poziomu aktywności fizycznej. Podczas treningu kładziony jest nacisk na świadome i precyzyjne wykonywanie ruchów. Ćwiczenia na piłce angażują mięśnie, głównie kręgosłupa, które nie pracują podczas ćwiczeń w pozycji stabilnej. Szukanie równowagi w różnych pozycjach na piłce poprawia naszą koordynację ruchową oraz zwiększa stabilizację ciała. Ćwiczenia te kształtują nasze pośladki, uda, brzuch a także ramiona.

Dodatkowo taka gimnastyka z elementami stretchingu jest bardzo przyjemna, pomaga pozbyć się napięcia mięśniowego, przez co jest świetnym sposobem na relaks i odprężenie.


BPU (brzuch, pośladki, uda) - to gimnastyka odchudzająca, wzmacniających mięśnie i redukujących tkankę tłuszczową, powtarzanych od kilku do kilkunastu razy ze szczególnym uwzględnieniem newralgicznych partii mięśniowych brzucha, pośladków, ud. Jest to również gimnastyka wzmacniająca i wyszczuplająca, podczas zajęć spalamy tkankę tłuszczową, która zalega na biodrach, udach, pośladkach i brzuchu oraz wzmocnienie znajdujących się tam mięśni. Ujędrnienie pośladków, zmniejszenie obwodu ud oraz wyrzeźbienie brzucha i talii - to główne cele i zadania na tego typu zajęciach. Ćwiczenia są tak dobrane, że nie ma przeciwwskazań do ich wykonywania.

Trening BPU charakteryzuje się mniejszą intensywnością niż inne zestawy ćwiczeń spalających tkankę tłuszczową.


Fat burning - to inaczej po prostu spalanie tłuszczu. Jest to zestaw prostych, ale umiarkowanie intensywnych ćwiczeń, które pomogą spalić ci zbędną tkankę tłuszczową, a przy okazji dadzą trochę rozrywki. Ćwiczenia te oparte są o nieskomplikowane układy choreograficzne, stąd też bardzo często do tego typu ćwiczeń odchudzających mogą sięgnąć największe leniuchy, bo w końcu taniec to zabawa. Aby schudnąć, trzeba wydatkować więcej energii, niż przyswoić kalorii. Stosując ćwiczenia odchudzające typu Fat burning możesz zgubić nawet 1 kg tygodniowo, co daje jakieś 8000 kalorii mniej.


Pilates z piłką - Głównym celem ćwiczeń pilatesowych jest rozciągnięcie, uelastycznienie i wzmocnienie mięśni. Dzięki temu poprawie ulega postawa ciała i wyszczupla się sylwetka. Zyskuje kręgosłup - zmęczony codzienną pracą i podatny na bóle i choroby. Pilates nie wymaga dużo siły, nie jest więc metodą ćwiczeń, która szybko męczy i zniechęca. Dzięki różnorodności ćwiczeń i postawieniu na ich jakość, nie ilość, nie pozwala na nudę.

Piłka, pomaga rozwinąć zmysł równowagi oraz czucie głębokie ciała, dzięki czemu nabiera ono lekkości i gracji przy poruszaniu. Jak mawiał Joseph Pilates twórca tych ćwiczeń: po 10 sesjach poczujesz różnicę, po 20 zobaczysz różnicę, a po 30 będziesz miała nowe ciało. Pilates z piłką to ćwiczenia dla ciała, urody i ducha. Pomogą ci zbudować smukłą i jędrną sylwetkę, poprawić metabolizm i samopoczucie, wyciszyć.

Pilates to ćwiczenia przeznaczone dla każdego. Ponieważ nie wyczerpują fizycznie i nie muszą być wykonywane codziennie (wystarczy 2-3 razy w tygodniu), metodę polubią wszyscy, którzy potrzebują poprawy sprawności fizycznej i samopoczucia. Szczególnie przydatny jest pilates dla kobiet w ciąży - wzmocnienie mięśni miednicy i kręgosłupa ciężarne z pewnością docenią, gdy brzuch zacznie mocno ciążyć oraz podczas porodu. Z efektów ćwiczeń zadowolone będą też kobiety, które mają problem z nietrzymaniem moczu i osoby pracujące w pozycji siedzącej i przy komputerach.


Płaski brzuch - Chcesz zrzucić tłuszcz z brzucha i osiągnąć wymarzony płaski brzuch? Nie masz pomysłu jak to zrobić? Nasze zajęcia ukierunkowane są na spalanie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni brzucha. Ćwiczenia połączone z układami choreograficznymi są dużo bardziej przyswajalne dla organizmu i o wiele bardziej przyjemne.


POWER & SHAPE - Zajęcia polegające na połączeniu ćwiczeń aerobowych oraz wzmacniających, które wykonywane są w zróżnicowanym tempie przy energetycznej muzyce.

Część treningu określana jako POWER ma na celu poprawę wydolności fizycznej, koordynacji ruchowej oraz efektywne spalanie tkanki tłuszczowej. Natomiast efektem pracy w programie SHAPE będzie wzmocnienie garnituru mięśniowego (siły i wytrzymałości), a także kształtowanie sylwetki. Zajęcia idealne dla osób, którym ćwiczenia sprawiają radość i satysfakcję z wykonanego wysiłku oraz chętnie i wspólnie z innymi będą realizować założone cele, bez względu na poziom zaawansowania.


Step - Trening wzmacniający zwłaszcza dolne partie ciała, przyspieszający spalanie tkanki tłuszczowej, wpływający na poprawę kondycji i pamięci ruchowej. Wykorzystanie specjalnego stopnia(stepu) podnosi intensywność i przyspiesza rezultaty ćwiczeń. Podstawowy trening polega na wchodzeniu na step, przy pomocy odpowiedniej techniki. Dzięki choreografii z wykorzystaniem stopnia redukujemy tkankę tłuszczową wzmacniając jednocześnie dolne partie mięśniowe. Trening ten wpływa korzystnie na układ krwionośny, przy stosunkowo małym obciążeniu (przy odpowiedniej technice). Zajęcia powodują znaczny wzrost wydolności ogólnej organizmu. Są również dobrym treningiem koordynacyjnym dla ciała i umysłu (szczególne zaangażowanie błędnika w trakcie zajęć). Step jest bardzo wszechstronnym narzędziem, a poziom grupy determinuje rodzaj przeprowadzonych zajęć, od grup początkujących do zaawansowanych.


TBC (Total Body Conditioning) - czyli wzmacnianie całego ciała. To ćwiczenia idealne dla początkujących fanek fitnessu, polegają one na tym iż przy rytmicznej muzyce dyskotekowej ćwiczysz, używając różnych akcesoriów: ciężarków, gumowej taśmy, piłek.

Większość ćwiczeń wykonuje się na stojąco. Nie ma tu skomplikowanych układów choreograficznych, a tempo nie jest zawrotnie szybkie. Ciężar hantli można dobrać do swoich możliwości. Trening TBC to same korzyści:

  • pomaga zrzucić zbędne kilogramy. W ciągu godzinnych zajęć spalisz 420–520 kcal (w zależności od wagi);
  • poprawia kondycję i wydolność organizmu. Świetnie przygotowuje do wakacyjnych wędrówek po górach;
  • wycieczek rowerowych;
  • wyrabia poczucie rytmu i koordynację ruchów;
  • pozwala oswoić się ze sprzętem i przygotowuje do innych, bardziej forsownych treningów (np. stepu) i skomplikowanych układów choreograficznych (aero-dance);
  • dodaje energii. Ćwiczenia TBC warto wykonywać rano, żeby szybko się rozbudzić;
  • nie obciąża nadmiernie stawów, bo nie ma tu zbyt wielu podskoków i ćwiczeń na stepie.

Design Yourself